Saturday 18 November 2017

Forex Kunnskap Til Handling Gjennomgang


Kunnskap til handling er en antatt Forex Trading utgave insisterende. Jeg føler meg som en idiot, og jeg skulle ønske jeg hadde gjort undersøkelsen min før du overgav kredittkortet mitt til disse utrolige svindelartistene. Alt du trenger å gjøre er Google Greg Secker deres administrerende direktør eller deres firmanavn Kunnskap til handling, og du vil se selv på BBC, har en artikkel om denne kunnskapen til handling forex trading scam. Når du besøker sitt kontor vil du se hvor nydelig det er og hvor profesjonelt de ser. De er gode på salg, markedsføring og å få uskyldige mennesker til å åpne sine lommebøker og overlevere sine hardt opptjente penger. Men realistisk hvis disse svindlere hvor noe bra på handel forex, ville de være handel forex i stedet for å jobbe så hardt for å ta penger av hardt arbeidende folk. Jeg ga dem dumt kredittkortopplysningene mine, de belastet meg tusenvis av dollar for ubrukelig informasjon. fortsatte nedenfor. Rapporter Vedlegg: Forsikret meg at det vil gi meg tilgang til deres uslåelige handelssystem. At jeg ikke kan miste og det er den beste investeringen, at jeg ville være en idiot å passere dette opp. Jeg føler meg som en idiot. En grådig tull. Jeg føler meg der i felle og tapt over 10.000. Det er penger som familien min trenger. Jeg vet det er min egen skyld for ikke å gjøre nok forskning på Greg Secker og hans Forex Trading Scam. Ive lærer leksjonen Denne rapporten ble publisert på Ripoff Report på 11052014 05:10 og er en permanent post her: Ripoffreportreportsknowledge-to-actionsydney-other-2060knowledge-to-action-greg-secker-kunnskap til handling-forex - trading-utdannelse-scam-Sydney-n-1186903. Oppgivelsestidspunktet angitt er Arizona lokal tid. Arizona følger ikke dagslys, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av årstiden. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra Ripoff Report. LES: Utenlandske nettsteder stjeler innholdet Søk etter flere rapporter Hvis du vil se flere Rip-off rapporter på denne virksomheten, søk her: For å sikre de beste resultatene i søket ditt: Hold navnet på kort amp enkelt, og prøv forskjellig variasjoner av navnet. Ikke inkluder, S, Inc., Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare førstegangsdelen av et navn for å få de beste resultatene. Søk bare etter ett navn om gangen hvis selskapet har mange AKAer. Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også offer for samme firma eller enkeltperson? Rettferdighet Filer en rip-off-rapport, hjelper andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Reparer ditt rykte Fikk rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygg tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern rapporter ikke bedre ennå Voldtekt for å sette rekordet straightKnowledge To Action Review - Testimonials - Hva Nyutdannede Setter Kunnskap til Handling Sør-Afrika Forex, handlet riktig, er den raskeste måten å bli økonomisk uavhengig og avslutte dagjobben. Greg Secker, verdensberømt multi-millionær valuta handelsmann og rikdom coach - grunnla kunnskap til handling i 2003 for å hjelpe deg til å endelig bryte fri fra tiden er penger felle. Siden da har Greg Secker og hans team av elite Forex Trader Trainers endret livene til tusenvis av mennesker fra London til Sydney. Gi dem ferdighetene til å være økonomisk fri, ta kontroll over sine liv og aldri å bekymre seg for deres fremtid, noen gang igjen. Og nå Gregs dynamiske Forex strategier sparker opp en storm i Sør-Afrika Her presenterer vi noen ekte testimonials fra våre kandidater. Min beste handel til dato, jeg er ikke sikker på om det var nybegynnerflaks, men det var omtrent 10. Jeg heter Bhadra Ranchib, jeg er foreleser ved Cape Peninsula University of Technology. Greg Secker arrangerte et seminar i Cape Town i juli. Jeg bestemte meg for å delta, da jeg alltid leter etter nye muligheter. Blant strategiene Kunnskap til handling underviser er pivotene og inntektsgeneratorene. Jeg har vært konsekvent i å holde fast ved disse. Det passer inn i timeplanen min, med tanke på at jeg jobber fulltid, holder jeg meg til langsiktige handler. Dette pleier jeg å gjøre om morgenen før jeg går på jobb, den eneste tiden jeg overvåker handler om kvelden. Min beste handel til dags dato, jeg er ikke sikker på om det var nybegynnerflaks, men det var omtrent 10. Selvfølgelig etter det gikk det ned, i gjennomsnitt gjør jeg mellom 1 og 2. Det jeg har lært på dette kurset, er å være konsistent. Jeg forteller alltid at folk bare er konsekvente, det kommer til å bygge over tid. Det kan ikke være neste måned, men konsistens bygger tilbake i fremtiden. Det er undersøkelsen, dybden av organisasjonen, måten materialet presenteres som er tilgjengelig, og hvis du har et problem, er det alltid noen som kan hjelpe deg. For noen år siden var jeg en advokat, jeg var en full tid eiendom advokat. Med det endrede økonomiske klimaet bestemte jeg meg for at det var en god tid å forlate og finne andre ferdigheter til å finpusse. Jeg har sett på mange forskjellige muligheter de siste fire årene eller så, og snublet over handel for to måneder siden. Jeg handler mandag til fredag, for det meste tidlig morgen. Jeg finner det som fungerer veldig bra her, på grunn av tidsforskjellen mellom Storbritannia og Sør-Afrika. Jeg fant kunnskap til handling gjennom en venn av meg, som anbefalte jeg går på kurset og finn ut hva det handler om, som jeg gjorde. Vi ble trent av en fantastisk trener på kunnskap til handling som kommer ut fra London, Tom Franklin. Han var inspirerende, helt lidenskapelig om hva han gjorde. Jeg bestemte meg for at handel var for spennende å ignorere. Jeg deltok på kurset i midten av oktober, jeg har vært trading siden da i ca to måneder nå. Det er fortsatt nytt og jeg blir kjent med programvaren, men jeg har fått føttene mine våte. Min beste handel hittil har vært en inntektsgenerator, handlet lenge på Swissie, som skjedde forrige uke. Jeg skrev ut skjermen og stakk den opp på veggen. Det beste for meg å bli kjent med organisasjonen Kunnskap til handling, har vært støtten. I tillegg er det forskning, dybden av organisasjonen, måten materialet presenteres som er tilgjengelig. Og hvis du har et problem, er det alltid noen som kan hjelpe deg. Fornemmelsen at det alltid er noen du kan spørre om du føler deg isolert eller fast, det er alltid et svar. Jeg håper å oppnå økonomisk uavhengighet. Jeg elsker å jobbe uavhengig av noen andre. På egen hånd setter jeg mitt eget rammeverk for min suksess. Og gjennom det å oppnå min egen økonomiske uavhengighet. De er en svært profesjonell organisasjon, og fordi de lytter til tilbakemeldingene, finner jeg at de er mer seriøse om hva de gjør og tjenestene de tilbyr. Dette er mitt fjerde kurs med kunnskap til handling hva jeg vil at alle skal vite om kunnskap til handling er at de er ekstremt profesjonelle alle som lærer oss, er veldig klare og klare i å undervise alle de forskjellige strategiene. Men også kunnskap til handling tar hensyn til kommentarene mottatt av delegatene, for eksempel - jeg fant ut at jeg ikke visste hvordan jeg bruker ETX-rommet, og nå har en ny del av kurset blitt introdusert for å faktisk lære folk veldig spesifikt hvordan å bruke den. Jeg la også merke til at kort tid etter at jeg kommenterte at seminarene skulle bli for store, igjen kunnskap til handling ga oppmerksomhet og kondenserte klassestørrelsene som gjør handelslærerne mer tilgjengelige. De er en svært profesjonell organisasjon, og fordi de lytter til tilbakemeldingene, finner jeg at de er mer seriøse om hva de gjør og tjenestene de tilbyr. Ive fant faktisk Forex trading kurset veldig nyttig og materialet var veldig godt presentert. Presentatørene er alltid åpne for spørsmål og har vært ekstremt tålmodige. De sørget for at vi hadde en veldig god forståelse av hva som foregår i den virkelige handelsverdenen. Gjennom å studere formelbaserte strategier fant jeg faktisk at jeg har en god forståelse for hvordan de jobber, og nå vet jeg hvordan jeg skal bruke det for å lykkes i mitt eget liv. Jeg ble med Kunnskap til handling, så jeg kunne forstå hvordan jeg handler valutaer som en måte å supplere min eksisterende inntekt på. Hittil har treningen min grundig klargjort ting, det er blitt lagt til oss enkelt og i bitformede stykker som lett absorberes og blir mer spennende når det går. Jeg vil absolutt anbefale Forex trading kurset til noen - det er en livsforandrende opplevelse. Jeg er så spent at jeg tok muligheten til å utruste meg selv med disse ekstra livredskapene. Jeg synes det er viktig å være sjåføren i ditt eget liv og å være fullt autorisert, og jeg tror at dette kurset er veien for å oppnå det. Etter å ha tatt Forex trading kurset med kunnskap til handling, som var veldig stimulerende og veldig oppmuntrende - skjønte jeg at handel er mulig for den daglige personen. Hvis presentatørene kan gjøre det, kan vi gjøre det. Kunnskap til handling Ltd 1. etasje, Konvensjonstårn, Cnr of Heerengracht og Coen Steytler Street, Cape Town, 8001 Sør-Afrika kopi 2017 Kunnskap til handling Ltd Ansvarsfraskrivelse. Seminarene våre er rent lærerikt i naturen. Vi anbefaler ikke eller tipser noen handler som vises på et seminar. Alle handler demonstreres mens kunnskap til handlinger er kun for pedagogisk og illustrasjonsformål. Disse produktene er ikke egnet for alle investorer. Pass på at du forstår risikoen som er involvert. Denne mannen kan gjøre deg rik. Eller kunne han søndag 12 februar 2012 00.04 GMT I et lite konferanserom i et Marriott-hotell, ved siden av Canary Wharf i Londons Docklands, sitter 11 ambisiøse valutahandlere engrosed og lytter til en mann som hevder å ha hemmeligheten om å få ubegrenset rikdom. Jeg lover deg, gutta: Så lenge du følger hva jeg gjør, skal du tjene penger. Det er veldig vanskelig å ikke tjene penger, sier presentatøren, Gurdas Singh, til et coachingfirma kalt kunnskap til handling. Stol på meg: Når du begynner å handle, vil dine familiemedlemmer gi deg penger til å begynne å handle for dem. På slutten av dagen gir bankene deg ingenting. Ikke sett noe i en Isa det er sløsing med tid. Singhs tonehøyde forsterkes av den imponerende påstanden om at prins William spiller for selskapets polo-lag, pluss en glimrende reklamevideo med en blomstrende voiceover som ligner på Hollywood-filmtrailere. Filmfortelleren introduserer kunnskap til handlingers eier, internasjonalt anerkjente verdiskapingsekspert Greg Secker, før du flyter en fantastisk mulighet: Med over 4tn blir handlet daglig, er den største muligheten i menneskehetens historie her for å ta. Det er vanskelig ikke å være minst litt imponert, og mange av Marriott-deltakerne synes interessert i å betale nesten 2500 for å melde seg på introduksjonskurset. Men utenfor møterommet kommer en mer spennende historie fram. Kunnskap til Action Holdings styres av Secker, som selskapets nettsted introduserer som en ivrig polo-spiller, far til Santiago, filantrop og grunnlegger av Knowledge to Action-fundamentet som bor i London med sin nydelige kjæreste Katherine Scott. Selskapets regnskap viser at sin topplønte direktør nesten sikkert Secker mottok 2,2m i 2009 da konsernet hadde overskudd på 738.194 og 1,6m i 2010 da selskapet hadde et tap på 1m, da veksten tillot det å investere i en nytt australsk datterselskap. Markedsføringsmateriellene fortsetter i en kjent trygg vene: Ved å bruke de samme handelsstrategiene som ble oppdaget på sine reiser rundt internasjonalt handelsgulv, vokste Gregs personlige handelskonto i en slik grad at han bestemte seg for å forlate investeringsbankverdenen. Allerede en rik mann, Greg, ble pensjonert som visepresident for Mellon Financial Corporation i en alder av 27 år for å sette opp et handelsgulv hjemmefra. Det bildet er forbedret av nettsidene i presseseksjonen, hvor koblinger til artikler om Secker og hans firma inkluderer et intervju der han forteller et finansielt nettsted om hans tid som kjører handelsgulv. Den kombinerer for å skape et inntrykk som kan få noen til å anta at Secker var en handelsmann hos Mellon (nå Bank of New York Mellon). Var han Etter gjentatte ubesvarte spørsmål som spurte hvem Secker hadde handlet for, utviste Kunnskap til handling en uttalelse. Det sa: Mr Seckers bakgrunn er tydelig angitt på Kunnskap til handling nettsted. Det er ingen påstand om at Mr Secker var en handelsmann hos BNY Mellon, og Mr Secker gjør ikke noe slikt krav. Likevel jobbet Secker for Mellon, så det er tenkelig at han lærte fra handelsmenn og brukte leksjonene til å lære andre. Kunnskap til handling nettsted har en rekke glødende testimonials, inkludert en fra Leslie Leung (eller Lang to stavemåter er gitt på nettstedet), en tidligere interiørdesigner. Jeg begynte å lære forex utenrikshandel mens jeg jobbet, sier hun. Da jeg følte at jeg var trygg nok, bestemte jeg meg for å trekke seg fra jobb og handle fulltids, jeg vil definitivt anbefale dette kurset til folk. Det er et fantastisk læringsmiljø. Det er mange flere langs liknende linjer, og det ser ut til å være situasjoner der handelsmenn risikerer Kunnskap til Handlingsfond. Nettstedet legger til: Secker eier personlig en av de høyest effektive private handelsgulvene (Live Trading Floor Ltd) som sysselsetter heltidshandlere med de samme strategiene Greg lærte på sine reiser rundt handelsgulvene i verden. Men det antyder et åpenbart spørsmål: Hvordan er virksomheten rangert som høyest? De nyeste regnskapene på Companies House viser Live Trading Floor er heleid av Seckers Knowledge to Action Holdings. Datterselskapet hadde netto eiendeler på bare 91.132 per 31. desember 2010 og hadde et tap i løpet av året på 97.132. Videre regnskapsføres beholdningsselskapene for året som slutter 31. desember 2010, som ble godkjent i september 2011, stat: Live Trading Floor Limited foretok ikke handelsaktivitet i løpet av året. Det stemmer ikke helt med Singhs tonehøyde til potensielle kunder på seminaret: Hvis det er lett å lære å handle for 7,99 fra en bok kjøpt hos WH Smith, tror du ikke alle ville gjøre det han spurte. Du må være på en pro trading floor, eller komme inn på vår pro trading floor. Til tross for et svar fra kunnskap til handling, er det fremdeles ikke klart hvordan Live Trading Floor er klassifisert som høyest mulig. Selskapet sa: Handelsprestasjonen er bosatt i handelsmennets skattefrie personlige kontoer og påvirker utførelsen av sikringsfondets indeks. Det skal ikke vises i Live Trading Floor-kontoer. Denne tilsynelatende reticensen for å diskutere detaljer om Seckers trading legitimasjon ringer en klokke med noen tidligere ansatte, som foreslår at hans sanne talent er i salg. En fortalte observatøren. Kunnskap til handling er en salgsorganisasjon, men heldigvis er flertallet av folk som deltar på et gratis seminar, forsiktige med gjentatte løfter om ubegrenset formue for liten investering og nesten ingen jobb, og er endelig redd av timeshare-stilkonkurransen på slutten . Dessverre, for hver seminarløp, er ikke om 10 mennesker forstyrret. Med tanke på omfanget av markedsføringen og det høye antallet gratis seminarer som kjøres over hele Storbritannia, kommer mange mennesker fra varierende demografi til å betale over 2000 for et kurs som kanskje ikke gir dem noen penger og vil nesten definitivt ikke gjøre dem slag av stor inntekt solgt til dem på de frie seminarene. Den skuffelsen har ført til mange negative vurderinger av kursene som blir lagt ut på nettet. Andre ex-ansatte insisterer imidlertid på at det lærte innholdet er bra, men at presentatørene iblant enormt overdriver den lette med hvilken delegater vil kunne tjene store profitt. De sier også at det avgjørende treningselementet ofte blir forsømt for å forsøke å selge videre kurs, som Momentum Coaching på 2.220 eller Master Trader på 6.596. Kerry Twite, som betalte 2,396,40 kroner til en kurs for handelshøgskole i fjor, sa: Kurset forklarte det grunnleggende om handel og ga meg en nybegynner et par grunnleggende handelsstrategier som jeg kunne begynne å bruke straks. På fora var min forstand at kilden til mye av den negative kritikken var for det meste utilfredsstillende, rask-raske typer som hadde deltatt på kurset på jakt etter den hellige handelsgrenen. Sannheten er at det ikke er noen hellig gral. Der du kan kritisere er at oppsalg er litt åpenbar og tunghendt til tider. Og du fikk følelsen av at noen av de påstandene som ble gjort med hensyn til kapitalvekst, sportsbiler og så videre, kan være overdrevne. Kunnskap til handling ga en lang liste over kundebevisninger, og vektet sitt poeng at det er mange som har funnet kursene verdifulle og hevder at de handler lønnsomt, mens det sier at det verken lover eller garanterer suksess. Selskapet la til: Rundt 100 000 personer har deltatt i kurs som kjøres av kunnskap til handling rundt om i verden. De aller fleste har hatt kursene og funnet dem å være svært profesjonelle, informative og god verdi for pengene. Vi har hatt et lite antall deltakere som oppdaget at handel ikke var for dem og derfor kritiserte senere opplæringen. Dette er dessverre uunngåelig når tallene er så store. Vi har utviklet et sterkt merke med tusenvis av fornøyde kunder og vil ta rettslige skritt for å forsvare vårt omdømme kraftig hvis det kreves. Kunnskap til handlingsanmeldelse - Testimonials - Hva nyutdannede sier jeg trodde på meg selv. Ta en titt på kunnskap til handling og her Jeg tjener penger i dag. Kurset er veldig bra. det er fantastisk. Jeg er en helt annen person. Min normale jobb er konstruksjon, og jeg ville bare gjøre noe annet. Jeg så en av e-postene med Greg (Secker), og han sa at jeg ikke forstår hvorfor folk ikke gjør denne typen ting, det er en veldig enkel måte å tjene penger på, og jeg tenkte på meg selv. Se på Kunnskap til handling og her Jeg tjener penger i dag. Det er en veldig god mulighet. Det er en annen måte å tjene penger på. Jeg vil forbedre levestandarden, i realiteten kunne gi mer til venner og alle slags ting. Du har gjort Forex kurset, du gjør Master Trader i dag, har du gjort Traders University kurset jeg gjorde Traders University, under Ultimate Wealth. Og hvordan fant du Traders University kurset jeg trodde det var strålende. Og handler du aksjer nå Nei, jeg startet med TU (Traders University) og begynte med Power Plays. Og så tok Master Traders Stock kurs. Jeg brukte egentlig ikke nok tid på å legge inn disse strategiene, og flyttet deretter inn i Forex igjen. Sannsynligvis for fort. Jeg foretrekker mye Forex. Og hvorfor foretrekker du Forex. Det er enklere, ærlig. Forex har gjort det lettere å bli vellykket som handelsmann. Jeg har til det stadiet hvor tilliten og troen er der. Ive nådde nøytraliteten der jeg begynner å være mer profesjonell i min tilnærming. Kom med til en GRATIS, uten forpliktelse Forex eller Stock Market Seminar Hver gir deg en introduksjon til reglene for trading og trading strategier - lære hvordan 30 minutter av daglig handel kan bidra til å øke din sekundære inntekt. Theres ingen forpliktelse - bare muligheten til å bruke 2 timer i selskap med handelsfolk å finne ut hvordan de tjener fortjenesten og lære hvordan du kan. Finn nærmeste gratis seminar om kunnskap til handling - Arkiv Juni 2010 Handlende er rett ved siden av, gjør akkurat det samme, bruker de samme strategiene som gir deg selvtillit fordi det åpenbart virker for dem, slik at det også kan fungere for andre. Ive har meldt seg til Ultimate Wealth (kunnskap til handlingskurs). Så langt så bra snublet jeg nesten inn i det. Jeg liker det faktum at det åpenbart er det største markedet der ute med noe som 3 billioner omsettes hver dag, og så er innflytelsen fantastisk, og det er bare en slags appellert til meg. I øyeblikket holder jeg meg til 1-1 risikostyring med noen av kraften som Ive lærte fra Bootcamp. Ive laget 4 på en dag, og det var i begynnelsen av oktober. Forrige måned var jeg oppe 7,5. Denne måneden Jeg leter etter rundt det samme så ganske konsekvent. Det er den profesjonelle måten den setter opp. Det er en faktisk base, et handelssenter, hvor du kan se andre folk som handler. Handlende er rett ved siden av, gjør det samme, ved hjelp av de samme strategiene som gir deg selvtillit fordi det åpenbart virker for dem, slik at det også kan fungere for andre. Du kan velge og velge hvilke strategier som resonerer med deg. Jeg driver hovedsakelig Power Pivots for øyeblikket, som fungerer for meg. Jeg ønsker å treffe 10 kontovekst hver måned som et kortsiktig mål. Forhåpentligvis på en dag å bli en handelsmann selv. gjør en karriere i fulltid ut av handel og bumping disse tallene opp. Jeg tror at den beste delen av min handels - og opplæringserfaring har vært den svært vennlige og effektive måten lærerne klarer å gi sin store kunnskap til meg. De har lært meg alt jeg vet. Jeg fant Boot Camp trolig den beste jeg har deltatt på. Utmerket. Veldig informativ. Veldig hjelpsom. Hva gjorde at du vil handle Ive ønsket alltid å handle. Jeg har vært trading siden jeg var 8 år gammel, og jeg tror på livet mitt at jeg trenger å finne noe som ikke krever at jeg ansetter mange mennesker eller tar mye ansvar og i utgangspunktet gjør timene som passer meg. Og hva har vært din beste handel til dato Mine beste handler har vært 480 poeng på den japanske yenen. Flere (andre) bransjer har vært over 200 poeng. Hva ble bedt om å prøve Kunnskap til handling Jeg ble bedt om av anbefaling av venner, og av nettsiden. Og hva har vært den beste delen av din erfaring så langt jeg tror at den beste delen av min handels - og opplæringserfaring har vært den ekstremt vennlige og effektive måten lærerne klarer å gi sin store kunnskap til meg. De har lært meg alt jeg vet. Og hva er du ute etter å oppnå fra kurset mitt Målsettingen er å øke noe som pund2000.000 for å finansiere og gi et sykehus i Tanzania. Og hva er dine ideelle mål Mine ideelle mål er å få pundet 2.000.000 og få jobben gjort. Kunnskap til handling Ltd 18 Quayside Lodge William Morris Way London SW6 2UZ Storbritannia Kopier 2017 Knowledge To Action Ltd. Ansvarsfraskrivelse. Seminarene våre er rent lærerikt i naturen. Vi anbefaler ikke eller tipser noen handler som vises på et seminar. Alle handler demonstreres mens kunnskap til handlinger er kun for pedagogisk og illustrasjonsformål. Disse produktene er ikke egnet for alle investorer. Vennligst vær sikker på at du forstår risikoen som er involvert.

No comments:

Post a Comment