Thursday 26 October 2017

Forex Trading Meglere In Nigeria The Utenfor Kone


PaxForex gjennomgang Besøk siden Paxforex er en god megler. Jeg er en IB med dem, så vel som en ekte verdenshandler med dem, og Max, kontoansvarlig, har gjort meg godt. Jeg fikk alle mine IB-provisjoner 1. desember. Når det gjelder kjøringshastighet er Paxforex bra. Ive opplevde under ett sekund kjøringshastigheter på ALLE mine bransjer, opplevde hurtig utretting av henrettelser og god kundeservice. Periode. For eksempel, i løpet av fredag, gjorde jeg 9,300 på mindre enn 15 minutter uten kjøringsproblemer eller komme ut av handelen den størrelsen. Jeg handlet 100 standardpartier med NULL problemer eller problemer. Heres videoen jeg tok av den handelen: youtubewatchvGuL1c3RTMLU Som du vil se, var handelen fantastisk, og paret jeg gjorde det til, er også lykkelig. Jeg stoler på Paxforex. De har potensial til å være 1 forex megler i verden i henhold til resultatene jeg har fått fra dem. Noen vil si at de er en svindel, men mine resultater konkluderer ikke med dette. Jeg har fått mange samtaler fra Max, kontoansvarlig, og jeg hører og ser ingenting annet enn oppriktige handlinger. For alle som leser negative tanker eller ord om Paxforex, tror jeg oppriktig at du må se at realiteten er at Paxforex konkurrerer mot andre meglere som også har intensjoner om å slå konkurranser. Paxforex er lyd og oppriktig. Ikke tenk to ganger om å bli med dem. Gå tilbake og se på videoen min ovenfor, og hvis du vil bli med Paxforex, kan jeg hjelpe deg mye med din handel. Du kan registrere deg her: cabinet. paxforexregistrationstandartrefid4fbb7ae2-340f-4804-8401-8e5c13e4c792 Jeg vil hjelpe deg å se at Paxforex ikke er en svindel, men en oppriktig forex-megler som er villig til å bøye seg over bakover for å hjelpe deg. 2015-06-05 Ingen vurdering TESTIMONIAL basert på Paxforex som MITT megler: Det var 27. april 2015 og jeg trengte desperat hjelp. Som et resultat av at min kone og jeg splittet opp og ikke amicably på hennes side, kunne jeg legge til, jeg var i en verden med problemer. 26. april 2015 hadde jeg fortalt min kone at siden det var tillitsspørsmål i ekteskapet, etter 1 år og 1 måned med ekteskap, var det best at vi skilt. På samme dag dro vi til en restaurant for å spise og da kom vi hjem. Jeg var på badet, og når jeg kom ut av toalettet, gikk jeg til soverommet mitt og så at min datamaskinpose var åpen og at lommeboken min var borte. Jeg konfronterte henne og, som vanlig, hun løy og fortalte meg at hun ikke tok min lommebok og det kanskje jeg forlot det på restauranten. Så dro vi tilbake til restauranten. Langt og se, i løpet av 30 sekunder etter å gå foten inn i restauranten, kom jeg tilbake utenfor for å finne ut at hun og kjøretøyet vi kom med, var helt borte. Jeg måtte til slutt ringe assisterende sheriff-avdelingen for å komme og hente meg opp fra restauranten for å få meg hjem. Det hun gjorde var at hun dro hjem, og hevdet at hun plukket opp datteren hennes fra datteren hennes, men i virkeligheten tok hun min datamaskin og skjulte dem i ukjente steder jeg ikke kunne finne. Den 26. april (søndag) stjal hun min handelscomputer (samsung galaxy 12.2 Tab Pro), og hun tok også lommeboken med all min identifikasjon, så vel som mitt debetkort, personnummer, førerkort og til og med min fødselsattest Hun tok selv telefonen min. Jeg ringte avdelingsdirektør, fra nabohuset, men de holdt fortalt at det var fellesskapets eiendom, og at jeg måtte løse problemet mitt i sivilretten siden det var et sivil spørsmål. Hun ønsket å sørge for at jeg ikke kom bort fra henne siden jeg gjorde det bra med min handel på markedet, og hun ønsket så mye penger fra meg som hun kunne få. Som en sidemerking er jeg den som finansierte min handelskonto med mine egne penger som jeg fikk som følge av en føderal selvangivelse. Så det var ikke hennes penger som tillot meg å handle med markedet. Det var pengene mine. Uansett, jeg hadde ingen penger og ingen måte å identifisere meg selv. Jeg kunne ikke gå til atm fordi hun stjal alle mine identifikasjon og debetkort. Mandag 27. april 2015 forlot jeg min kone for godt uten noen identifikasjon. Hvis en kvinne gjør dette til noen, er det på tide å forlate henne fordi hun ikke er verdt å leve med. Jeg gikk naboen til en nabo for å låne 40 for en taxitur, så jeg kunne gå til banken min og lukke kontoen min. Mens jeg lukkte bankkontoen min og åpnet en ny bankkonto, mens jeg også overførte penger fra min gamle bankkonto til den nye bankkontoen min, kunne jeg løse pengerproblemet mitt midlertidig. Jeg gikk da til et godt hotell samme dag, 27. april 2015, og har vært på det samme hotellet helt siden. Paxforex til redning. Jeg kontaktet Paxforex umiddelbart og fortalte dem at kontoen min hadde blitt kompromittert. Da jeg var i stand til å kontakte Paxforex, min kone, hadde jeg endret mitt gmail-kontopassord, slik at jeg ikke kunne komme inn i min Gmail-konto eller min handelskonto. Min kone, og tenkte at jeg ikke hadde noen tilbakekall eller kilder til å hjelpe meg selv, gjorde en 10.780,40 uttak fra min trading konto. Hun ville at pengene skulle gå til bankkontoen min fordi hun banker med Navy Federal og Navy Federal ikke har Swift Code, slik at pengene ikke kunne gå til egen bankkonto. Hun trodde at pengene skulle gå til bankkontoen min, slik at hun lett kunne trekke pengene tilbake fra bankkontoen min til hennes bankkonto i Navy Federal. Så, på samme dag åpnet hun sin egen Wells Fargo bankkonto og gjorde et nytt tilbaketrekkingsforsøk for samme beløp. Dette andre tilbaketrekningsforsøket gikk til sin egen Wells Fargo-bankkonto som hun nettopp åpnet (27. april 2015). Heldig for meg, etter nesten 3 uker og ikke se noen penger slo banken min, og etter å ha gått gjennom helvete for å bevise identiteten min til Paxforex, kunne jeg få bekreftelse fra Paxforex at min kone faktisk gikk inn på min handels konto for ikke bare å laste opp sine egne identifikasjonsdokumenter til min trading cabinent, men å også laste opp sin egen bankkontoinformasjon til mitt handelsskap Kate, i regnskap, stoppet alt dette ved å endre passordet og registreringsmeldingen slik at min kone ikke ville være kunne logge inn på min handelskonto heller ikke kunne hun spørre om min handelsinformasjon siden hun ikke kjenner min nye e-postadresse. I to uker jobbet paxforex og kate (regnskapsdept) med meg for å få min situasjon rettet ut. Endelig ble bankrøret som kona min hadde forsøkt å sende til sin egen Wells Fargo bankkonto, fast i banksystemet, og den nådde ikke sin endelige destinasjon. Kate, i regnskap, var i stand til å reversere betalingen og bringe 10,780.40 tilbake til min trading konto. Prosessen for undersøkelsen av trådsporing samt å få noen av mine midler tilbake til min nye bankkonto var nesten to uker. Fra bunnen av hjertet mitt vil jeg takke Kate, i regnskap, og alle andre som hjalp med min situasjon, hos Paxforex, og hele Paxforex-teamet for å hjelpe meg. Jeg banker med Wells Fargo. Kate, i regnskapsavdelingen, var i stand til å ta ut penger fra min handels konto på en Wenesday. Ved fredag ​​så jeg at pengene var bankbasert og deponert i Wells Fargo Bank-kontoen. Nå handler jeg markedet igjen, og jeg har ikke lenger de økonomiske problemene jeg hadde 27. april 2015. Bare i dag, Wenesday 3. juni, 2015 Jeg gjorde en enkel 550 uten å blinke en enkelt øyelokk. Jeg er nå en lykkelig mann. Jeg håper og ber at Paxforex forblir i virksomhet i flere tiår framover. Jeg håper og ber at Paxforex holder integritet i takt. Med ærlighet og gode forretningsferdigheter vil Paxforex gjøre det bra i nå og i fremtiden. Forresten, min kone har nå 8 forbrytelser mot henne. Selv med en god advokat på hennes side, vil hun fortsatt bli belastet med minst to forbrytelser. Jeg skal skille seg fra henne innen de neste 6 månedene, slik at jeg kan fortsette med livet mitt. Med all min kjærlighet, Hilton M P. S I går, 4. juni gjorde jeg 1800 på mindre enn 4 timer og 5. juni, på grunn av Non Farm Payroll, gjorde jeg 850 på mindre enn 30 minutter. Alle disse kan verifiseres av Paxforex 2015-05-19 2 Stjerner 27. april 2015 ble det sendt en bankforespørsel til min Wells Fargo-bankkonto. Det er nå 18. mai 2015, og jeg har ennå ikke sett min banktråd. Paxforex, på mandag, fortalte meg at de ville ha der banken utfører en undersøkelse, i stedet for å bare gjøre en banktråd Trace som burde være gratis, og at banken ville belaste meg 100EUR som ville komme ut av min handelskonto hvis jeg mottok min 10,780,40 til min bankkonto eller. 100eurene ville bli tatt ut av mine 10.780.40 dollar hvis pengene returnerte til min handelskonto. Det har vært 4 uker nå, og jeg har fortsatt ikke mottatt min bankledning på 10,780,40. Jeg vet ikke hva som er galt eller hva jeg skal gjøre. Forex Trading i Nigeria Forex er en kort form for valutamarkedet EXchange. Det er et av de mest likvide markedene i verden, mens det er det største finansmarkedet (daglig gjennomsnittlig volum er ca. 5,1 billioner i henhold til BIS-rapporten). FX-handelsmenn kjøper og selger ulike verdensvalutaer for å få fortjeneste på valutakursendringer. De mest omsatte valutaparene (store par) er EURUSD (euro for amerikanske dollar), GBPUSD (Storbritannia pund for amerikanske dollar), USDJPY (USD for japansk yen) og EURJPY (euro for japansk yen). Valutahandel er nå tilgjengelig for alle via on-line Forex meglere. som tillater handel med nesten hvilken som helst sum penger og på et svært stort utvalg av internasjonale valutaer. I Nigeria blir Forex trading blitt mer og mer populært. Det tiltrekker målrettet og utdannet ungdom mulighet til å tjene profitt via on-line aktivitet. Og hvis i de siste tider ble Nigeria ansett som en dårlig stat uten interesse for valutahandelsfirmaer, er nå FX-meglere gjerne akseptert nigerianske Forex-forhandlere. Men valutamarkedet bør ikke betraktes som 146easy money146 å handle lønnsomt og tjene en bærekraftig inntektsvirksomhet må lære og øve. For mange begynnelseshandlere er det mange gode pedagogiske materialer på internett, og de fleste er gratis. Læring Forex kan være en lang prosess, men kan også være morsomt og interessant. Her på ForexNigeria. org finner du svarene på følgende spørsmål: Forex trading er risikabelt, ikke handel med pengene du ikke har råd til å tape. ForexNigeria. org er på ingen måte ansvarlig for noen av dine tap. 169 20071512017 ForexNigeria. orgForex meglere i Nigeria Restriksjoner blir plassert i enkelte land som begrenser og begrenser Forex megler aktiviteter for å bedre regulere markedet. Investorer er dermed i stand til å være avtale i et tryggere handelsmiljø, og samtidig lukker døren til noen meglere, slik at det ikke er likeverdig spilleregler. Dette er mange måter som skaper et scenario der noen av disse uregulerte Forex meglere tilbyr lave tjenester. Den nasjonale centralbanken i Nigeria er den fineste finansieringsorganisasjonen i landet. Den utstedte en håndbok i november 2006, som fastsetter at alle kan delta i utenlandsk valuta utvekslingsaktiviteter så lenge det går gjennom bankene eller meglerfirmaene som er registrert hos autoriserte forhandlere. Dette gjør valutahandel uregulert i Nigeria. Så langt er Forex meglere i Nigeria fortsatt ubestemt ennå. Spot forex markedet som selvfølgelig er navet for leveraged trading som ingen ekte valuta levering, står overfor mindre restriksjoner og forskrifter fra Nigerias regjering. Det er forskjellig i USA hvor vi donrsquot får se regler for meglerfirmaer, noe som gjør det mulig for et registrert nigeriansk firma eller et hvilket som helst annet land å akseptere investorer fra Nigeria. Forex meglerforretningen i Nigeria er et åpent og fritt marked som gjør det mulig for sine borgere å velge mellom de forskjellige online meglerhusene som er tilgjengelige. På en trist notat bør det påpekes at slike kompleksiteter har demeritter, og vi får en rekke svindelfulle meglerfirmaer som søker å lokke investorer av deres livsparasjoner via de gode tjenestene de løgner om. I virkeligheten tilbyr de fleste av disse meglerne høye spreads og i de fleste tilfeller en dårlig handelsplattform som fryser på deg. Gå for meglere som har blitt doblet sjekket av erfarne handelsmenn. FXOpen Forex megler er sikker på å møte dine valuta trading behov ndash det har vokst til en av de største forex meglerfirmaet. Dette har ført til fordel for unflagging klientell base, da den stoler seg på unike tjenester, pålitelige kundestøtteprinsipper, innovative produkter og sikker handelskvalitet. Yoursquoll kan få et bredt spekter av kontotyper på FXOpen, flerspråklig støttestil, ferdigheter og erfaring. Skrevet 24. juni 2016

No comments:

Post a Comment